Розділ 1. Комп’ютерна графіка
Урок 1. Поняття комп’ютерної графіки.
- Презентація
- Правила поведінки та ТБ
- Вправа №1 «Техніка безпеки у комп'ютерному класі»
- Вправа №2 «Правила поведінки при роботі за комп’ютером»
- Практичне завдання
- Файли заготовки: Вправа 1.png
Урок 2. Растрові та векторні зображення, їхні властивості. Формати файлів растрових і векторних зображень.
Урок 3. Векторний графічний редактор
Урок 4. Особливості побудови й опрацювання векторних зображень. Побудова зображення з графічних примітивів.
- Теоретичний матеріал
- Векторний онлайн-редактор Boxy SVG (desktop, laptop)
- PainterSVG (mobile, завантажувати з PlayMarket)
- Практичне завдання
Урок 5. Багатошарові зображення, розміщення об’єктів у шарах. Операції над об’єктами та групами об’єктів.
Урок 6. Практична робота 1. Створення простих векторних зображень.
Урок 7. Практична робота 2. Створення векторних зображень.
Розділ 2. Комп’ютерні презентації
Урок 9. Комп’ютерні презентації. Етапи створення презентації та вимоги до її оформлення. Типи слайдів. Додавання об’єктів до слайдів.
- Теоретичний матеріал (презентація PDF)
- Етапи створення презентації та вимоги до її оформлення (відео)
- Практичне завдання
- Матеріали до практичного завдання
- Кросворд "Комп’ютерні презентації"
- Інтерактивна вправа "Етапи створення презентації"
Урок 10. Практична робота №3 «Створення комп’ютерної презентації»
Урок 11. Ефекти анімації, рух об’єктів в презентаціях. Налаштування ефектів анімації об’єктів слайда.
- Анімація в Google Slides (video)
- Анімація руху в Zoho Show (video)
- Анімація тексту в Zoho Show (video)
- Завдання
- велосипеди.pptx
Урок 13. Налаштування показу презентацій. Використання гіперпосилань і кнопок дій. Ефекти зміни слайдів.
Урок 14. Практична робота 4. Налаштування показу комп’ютерної презентації
Розділ 3. Алгоритми та програми
Відео-інструкція як встановити Скретч 2
Урок 17. Поняття про об’єкт у програмуванні. Властивості об’єкта.
Урок 18. Поняття події. Види подій. Програмне опрацювання події.
Урок 19. Вкладені алгоритмічні структури повторення з лічильником
Урок 20. Вкладені алгоритмічні структури повторення з лічильником
Урок 21. Вкладені алгоритмічні структури повторення з передумовою та лічильником
Урок 22. Практична робота №5
Урок 23. Вкладені алгоритмічні структури розгалуження
Урок 24. Вкладені алгоритмічні структури розгалуження
Урок 25. Вкладені алгоритмічні структури розгалуження
Урок 26. Вкладені алгоритмічні структури повторення та розгалуження
Тестування № 4
Урок 28. Вкладені алгоритмічні структури повторення та розгалуження
Урок 29. Вкладені алгоритмічні структури повторення та розгалуження
Урок 30. Вкладені алгоритмічні структури повторення та розгалуження
Урок 31. Вкладені алгоритмічні структури повторення та розгалуження
Урок 32. Вкладені алгоритмічні структури повторення та розгалуження
Урок 33. Створення алгоритмів і програм з повтореннями з використанням змінних
Урок 34. Практична робота №6
Немає коментарів:
Дописати коментар