Дистанційне навчання

ІНФОРМАТИКА.

Завдання дистанційного навчання з ліцеїстами 6-11 класів на період карантину з 12.05.2020 р. по 19.05.2020 р.



6 клас.
1). Пройти підсумкове тестування з інформатики за ІІ семестр.

7 клас.
   Підсумкова робота за ІІ семестр з інформатики. Надіслати на електронну пошту вчительки листа зі свого акаунта про те, як здійснюється обрахунок оплати за спожиту електроенергію протягом року (подайте свої міркування у змісті листа). Додати фото письмового розв'язку задачі практичної роботи №7 (с.126) до змісту листа також. Прикріпити файл із виконаною у MS Excel практичною роботою №7 на с. 126 до листа, що надсилається (у темі листа вказуйте своє прізвище, ім'я, клас).

8 клас.
1). Пройти підсумкове тестування з інформатики за ІІ семестр.

Підсумковий тест програмування в Lazarus



клас. 

Підсумкова робота за ІІ семестр з інформатики.
Виконання навчального проєкту.
Створіть навчальний проєкт із дослідження обраної

предметної галузі навчального курсу «Інформатика» на одну із запропонованих тем:

  • сучасні інформаційні технології у професійній діяльності: як вони змінюють професію;
  •  комп’ютер майбутнього: перші кроки чи далекі перспективи;
  •  програми для роботи з текстом: чи є альтернатива;
  •  надбудови табличного процесора: користь для користувача чи зайвий застосунок;
  •  редактори комп’ютерної графіки: нові інструменти для майбутнього художника;
  •  фрактали — це математика чи інформатика;
  •  вікісайти: основи конструювання та приклади застосувань;
  •  Офіс 365: сховище чи онлайнові офісні програми;
  •  робототехніка: як знання інформатики допоможуть керувати роботом;
  •  ЗD-моделювання: програми та реалізація.

  Матеріали свого дослідження подайте у вигляді сайта, структуру його створення оберіть самостійно. Посилання на свій сайт надішліть своєму вчителеві (у темі листа вказуйте своє прізвище, ім'я, клас).


10-11 клас.
   Підсумкова робота за ІІ семестр з інформатики.

Виконання навчального проєкту. 
Створіть навчальний проєкт із дослідження обраної предметної галузі навчального курсу «Інформатика» на одну із запропонованих тем:

  • Інформаційна безпека
  • Електронний документообіг
  Матеріали свого дослідження подайте у вигляді сайта, структуру його створення оберіть самостійно. Посилання на свій сайт надішліть своєму вчителеві (у темі листа вказуйте своє прізвище, ім'я, клас).

Увага! Нагадую!
Електронна  пошта вчителя jakimchukkatia@gmail.com 
Коли проходите тестування, вписуйте повністю своє Прізвище та Ім'я. Якщо надсилаєте лист вчителю, то також вказуйте повністю своє Прізвище та Ім'я + клас. Вдячна за розуміння!

Бажаю вам успіху!



ІНФОРМАТИКА.
Завдання дистанційного навчання з ліцеїстами 6-11 класів на період карантину
 з 27.04.2020 р. по 11.05.2020 р.
6 клас.
1). Опрацювати матеріал за посиланням  https://www.youtube.com/watch?v=V96ddU10s7U.
2).  Повторити основні поняття з теми "Алгоритми і програми".

7 клас.
Тема "Електронне листування" 
1) Перереглянути відео Як створити електронну пошту в gmail
2) Створити власну електронну скриньку(якщо вже є у вас ел. пошта, то не потрібно створювати) і надіслати вчителю на ел. пошту jakimchukkatia@gmail.com лист-привітання, в якому зазначити своє Прізвище, ім'я та  клас(за бажанням можна прикріпити файл із зображенням).

8 клас.

1) За даним посиланням ви можете пригадати та повторити як працювати в середовищі розробки програм Lazarus.
3) Повторити основні поняття з теми "Алгоритми і програми". 

клас. 
Тема "Компетентнісні задачі". Інформацію можна опрацювати за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=zhAGXTdecoA.

2)  Вибрати одну задачу із списку Задачі, виконати її, результат  надіслати вчителю на ел. пошту jakimchukkatia@gmail.com.


10-11 клас.
1) Опрацювати  матеріал з теми "Інформаційна безпека", перейшовши за посиланням, урок № 6-11
2) Виконувати завдання, які подані в презентації (Д/з).  Результати виконаних завдань надіслати вчителю на ел. пошту jakimchukkatia@gmail.com.


Увага! Нагадую!
Коли проходите тестування, вписуйте повністю своє Прізвище та Ім'я. Якщо надсилаєте лист вчителю, то також вказуйте повністю своє Прізвище та Ім'я + клас. Вдячна за розуміння!

Бажаю вам успіху!


ІНФОРМАТИКА.
Завдання дистанційного навчання з ліцеїстами 6-11 класів на період карантину
 з 13.04.2020 р. по 24.04.2020 р.
Дистанційне навчання – КРИВОРІЗЬКА СПЕЦІАЛІЗОВАНА ШКОЛА № 118
Для опрацювання матеріалу і виконання завданнь усім учням потрібно створити електронну скриньку на gmail. 
Далі потрібно приєднатися до класу.
Приєднатися до класу можна за допомогою відповідного коду.

6 клас.
Код курсу g6fjpm7
7 клас.
Код курсу s4qv3w6
8 клас.
Код курсу wxhgm7l
9 клас.
Код курсу ea3fkbl
10-11 класи.
Код курсу rzl3wod
Чекаю вас у Classroom!

Якщо, за певних причин, ви не приєдналися до Classroom, тоді ось завдання:


6 клас.
Опрацювати параграфи 3.1-3.3. Задачі 1-2 на сторінках 111-112 опрацювати, блок-схеми занести до зошита. Фото виконаного завдання надіслати на ел. пошту jakimchukkatia@gmail.com або на вайбер.

7 клас.
Тема "Табличний процесор, його призначення. Об’єкти електронної таблиці, їх властивості." Тест 6
Перейти за посиланням https://testinform.in.ua/test-13-7-klas-tablichnij-procesor-jogo-priznachennya-obyekti-elektronno%d1%97-tablici-%d1%97x-vlastivosti/ і пройти тестування. Зробити скріншот результату пройденого тестування і скинути на ел. пошту jakimchukkatia@gmail.com.
Бажаю успіху!
8 клас.
Тема "Поле. Величини."
1) За даним посиланням ви можете пригадати та повторити як працювати в середовищі розробки програм Lazarus.
2) Приєднатись до https://www.classtime.com/  з кодом сесії    79KK7Z.
3) Опрацювати параграфи 6.3-6.4. На ст 199-200, у розділі Виконайте завдання, письмово виконати завдання 4 і 5, фото виконання надіслати вчителеві на пошту jakimchukkatia@gmail.com.

клас. 
Тема "Поняття інформаційного суспільства. Інформатика як наука та галузь діяльності людини". Інформацію можна прочитати за посиланням.
2) Приєднатись до https://www.classtime.com/ з кодом сесії   EKRPKG.

10-11 клас.
1) Опрацювати та повторити матеріал з теми "ОСНОВИ ЕЛЕКТРОННОГО ДОКУМЕНТООБІГУ", перейшовши за посиланням.
2) Перейти за посиланням, пройти тестування. Зробити скріншот результату пройденого тестування і скинути на ел. пошту jakimchukkatia@gmail.com.


Увага! Нагадую!
Коли проходите тестування, вписуйте повністю своє Прізвище та Ім'я. Якщо надсилаєте лист вчителю, то також вказуйте повністю своє Прізвище та Ім'я + клас. Вдячна за розуміння!
Пам'ятайте! 
13 моментів, про які мені варто було б сказати дитині перед школою
Бажаю вам успіху!

Картинки по запросу "Дистанційне навчання"
ІНФОРМАТИКА.
Завдання дистанційного асинхронного навчання з ліцеїстами 5-11 класів на період карантину з 13.03.2020 р. по 03.04.2020 р.
5 клас.
1) З'ясувати, що таке алгоритм, виконавець алгоритму, базові алгоритмічні структури, способи опису алгоритму, програма, типи алгоритмів, лінійні алгоритми.
2) Підібрати або сформувати задачі з лінійними алгоритмами розв'язку.
6 клас.
1)  З'ясувати поняття об'єкта у програмуванні, властивості  об'єкта, поняття події, види подій, змінювання значень властивостей  об'єкта в програмі, алгоритмічні структури повторення та розгалуження.
2) Підібрати або  сформулювати задачі з алгоритмічними структурами повторення та розгалуження.
7 клас.
1)  З'ясувати, які є поштові служби Інтернету, як створити електронну скриньку, надсилати, отримувати, перенаправляти повідомлення, пересилати файли, ознайомитисяіз етикетом електронного листування, правилами безпечного користування електронною скринькою, основними ознаками спаму і фішингу, використання інтернет-ресурсів для спільної роботи, хмарні сервіси.
8 клас.
1) Опрацювати матеріал підручника з відомостями, що таке поле, його властивості, величини(змінні і константи), їхні властивості, опрацювати зразки фрагментів  програмних кодів.
9 клас.
1) Опрацювати інформацію про поняття комп'ютерної графіки, кодування графічних даних, поняття колірної моделі, растрові зображення, їх властивості, формати файлів растрових зображень, векторні зображення,  їх властивості, формати файлів векторних зображень, переваги і недоліки різних видів графіки, алгоритм побудови зображень з графічних примітивів, засоби векторного графічного редактора, додавання тексту до графічних зображень та його форматування, групування і вирівнювання об'єктів.
2) Подати опрацьовану структуровану інформацію зручним способом (розробити сайт тощо) і надіслати на електронну адресу своєму вчителю інформатики.
10-11 класи.
Модуль "Електронний документообіг".
1) З'ясувати і викласти у презентації Google, як забезпечити конфіденційність електронних документів, як виконувати основні процедури роботи з електронними документами і надіслати посилання цієї презентації  на електронну адресу своєму вчителю інформатики.
Модуль "Інформаційна безпека".
1)  З'ясувати основні поняття в області безпеки інформаційних технологій, основні причини загострення проблеми забезпечення безпеки інформаційних технологій, що таке інформація та інформаційні відносини, суб'єкти інформаційних відносин, їх інтереси та безпека, шляхи нанесення їм шкоди, загрози безпеці інформації в автоматизованих системах, основні ненавмисні і навмисні штучні загрози, технічні засоби добування інформації, програмні  засоби добування інформації.
  2) Подати опрацьовану структуровану інформацію зручним способом (розробити сайт тощо) і надіслати на електронну адресу своєму вчителю інформатики.  

Як тернополянам ефективно організувати дистанційне навчання? – Терен
Ресурси, які можна  використовувати з дітьми для навчання/корисного проведення часу вдома.
Україномовні:
1. математика, українська мова, для учнів 1-9 класів
2. Для тих, хто переживає про перенесення пробних ЗНО, у вас є шанс підготуватися ще краще
https://prometheus.org.ua/zno/
3. Математика - платний ресурс
https://gioschool.com/
4. Мій фаворит ( і так, математика є українською) (Російською є фізика, література, історія)
https://uk.khanacademy.org/
5. Кейс-уроки з різних предметів, платний ресурс
http://www.edufuture.biz/ua/
6. І якщо раптом хтось не знав про інформатику
https://studio.code.org/courses
7. Багато курсів, і для старшокласників, і для вчителів
https://www.ed-era.com/courses/
8. Для першачків, генератор прописів, математика, логіка
https://childdevelop.com.ua/generator/letters/propisi.html/
9. https://gcompris.net/index-uk.html - понад 100 вправ на різні навички, від оволодіння клавіатурою до арифметики, читання, природи, абетки Брайля тощо. Працює на комп'ютерах і планшетах.
10. https://www.eduactiv8.org/screenshots/1/ - вправи з читання, математики, логічні ігри. Поділено за класами.
11. https://www.matific.com/ua/uk/guests/content/by-matific - ресурс присвячений математиці, є розподіл за класами
12 Математика
https://vchy.com.ua
13. І Mozabook прекрасний ресурс, де є електронні книги. І нереально круті експлейнери українською мовою від того, як працює серце до звідки беруться урагани. Платний
https://ua.mozaweb.com
14. Почитати чи послухати. Для старших класів. Теж моє ван лав
https://kunsht.com.ua/pro-proekt/
15. Математика та фізика
https://educationpakhomova.blogspot.com/2020/03/10.html?m=1
16. Для молодших школярів
https://study-smile.com/
Тут є пробна онлайн версія + платна версія
17. База завдань інженерного тижня
https://cutt.ly/YtdjZtj
19. Математика
https://gioschool.com/ - зробили на час карантину безкоштовне використання
Англомовні:
1. Математика, від елементарної арифметики до дифрівнянь.
Розділ для найменших з навчанням читанню. Хімія, Фізика, Біологія, Економіка. Шкільна програма та рівень університетів.
https://www.khanacademy.org/
2. Мені дуже сподобалися уроки з цього ресурсу про модний зара STEAM креативність і ото все
https://okgosandbox.org/lessons
3. Величезна підбірка різних проектів від готування до біології, від ремонтування велосипеда до фотографіі. Платний ресурс
https://diy.org/
4. ну і вони в нас все-одно дивляться ютубчик, то най хоч дивляться корисно
https://www.youtube.com/education
5. Смішний ресурс для вивчення основ малювання за допомогою різних інструментів (від 5до 12 років)
http://tuxpaint.org/
6. Збірка англійською, але в принципі все розраховано на тих, хто не вміє читати 🙂 по картинках можна розібратись https://www.mathplayground.com/
ще доступною англійською https://www.ixl.com/


Відеоуроки

Немає коментарів:

Дописати коментар

Проєкт "Бджоли"

 22 вересня у Бердичівському міському ліцеї N 15 відзначали день БДЖОЛИ. Від 60 до 90% їжі, люди отримують завдяки комахам-запилювачам, і пе...

Популярні публікації