8 клас

 Урок №1

Опрацювання даних як інформаційний процес. Кодування та декодування повідомлень


Урок №2

Кодування символів.  Двійкове кодування. Одиниці вимірювання довжини двійкового коду

Урок №3

Практична робота №1.  Розв'язування задач на визначення довжини двійкового коду

Урок №4

Архітектура комп’ютера. Процесор, його призначення. Пам'ять комп’ютера. Історія засобів опрацювання інформаційних об’єктів.

Урок №5

Пам'ять комп’ютера. Зовнішні та внутрішні запам’ятовуючі пристрої. Пристрої введення та виведення даних. Пристрої, що входять до складу мультимедійного обладнання. Технічні характеристики складових комп’ютера.

Урок № 6

Урок 6. Одиниці вимірювання довжини двійкового коду

 Урок №7

Створення, редагування та форматування символів, колонок, списків і таблиць в текстовому документі



Урок №8-9

Створення, редагування та форматування таблиць та графічних об'єктів в текстовому документі


Урок №10

Створення, редагування та форматування формул в текстовому документі

Урок №11

Структура документа. Розділи. Колонтитули. Стильове оформлення абзаців

Урок №12-13

Посилання. Автоматизоване створення змісту та покажчиків. Практична робота №4. Підсумкова робота


________________________________________

Створення та публікація веб-ресурсів

________________________________________

Урок №14

Поняття персонального навчального середовища. Хмарні технології

Урок №15

Використання офісних веб-програм для створення спільних документів. Синхронізація даних. Організація та планування колективної діяльності


Урок №16

Використання інтернет-середових для публікації документів. Опитування з використанням онлайн-форм

Урок №17

Створення і використання спільних електронних закладок. Канали новин

  • Конспект уроку
  • Презентація
  • Додатковий матеріал 


Урок №18

Практична робота №5 "Офісні веб-програми для створення спільних документів. Опитування з використанням онлайн-форм"

  • Конспект уроку
  • Презентація
  • Додатковий матеріал 

Урок №19

Поняття мови розмістки гіпертексту. Етапи створення веб-сайтів

Урок №20

Конструювання сайтів. Використання онлайн-система конструювання сайтів


  Урок №33

Поняття мови програмування. Складові мови програмування


 Урок №34

Знайомство з середовищем програмування. Елементи вікна середовища програмування. Створення найпростішого проекту


 Урок №35

Поняття події, обробника події. Редагування коду обробника події. Використання вікон повідомлень. Запис програми засобами середовища програмування

 

Урок №36

Практична робота №9. Створення об'єктно-орієнтованої програми, що відображає вікно повідомлення

 

                                  Урок №37

Елемент керування "кнопка" . Основні компоненти програми для ОС з графічним інтерфейсом

                                  Урок №38

Елемент керування "кнопка". Поняття об'єкту та його властивостей. Властивості і методи елементів керування

 

                                 Урок №39

Елемент керування "напис". Складання програм, що обробляють натискання кнопок та визначають вміст написів на формі.

 Урок №40

Практична робота №10. Створення програми з кнопками та написами.

Ще 1 практична 

Відео


Урок №41

Поле, його властивості

 Урок №42

Величини(змінні і константи), їхні властивості

 Урок №43

Практична робота №11. Складання а виконання лінійних алгоритмів опрацювання величин в Лазарус

 Урок №44

Налагодження програм

 Урок №45 

Практична робота №12. Налагодження готової програми

  • Практична робота 

 Урок №46

Величини логічного типу, операції над ними

 Урок №47

Величини логічного типу, операції над ними


     Урок №48

    Алгоритми з розгалуженнями для опрацювання величин

     Урок №51

    Елементи введення даних: текстове поле, прапорець, випадаючий список. Співвідношення типів даних та елементів для  введення даних, зчитування даних з елементів введення

     Урок №52

    Елементи для введення даних:текстове поле, прапорець, випадаючий список

    • Конспект уроку
    • Презентація
    • Додатковий матеріал 

     

     Урок №55-56

    Цифрові пристрої. Наслідки надмірного використання цифрових пристроїв

    • Конспект уроку
    • Презентація
    • Додатковий матеріал 


     Урок №57-58

    Складання алгоритмыв опрацювання величин в Лазарус. Практична робота №13 

     Урок №55-56

    Цифрові пристрої. Наслідки надмірного використання цифрових пристроїв

    • Конспект уроку
    • Презентація
    • Додатковий матеріал 

     Урок №55-56

    Цифрові пристрої. Наслідки надмірного використання цифрових пристроїв

     Урок №55-56

    Цифрові пристрої. Наслідки надмірного використання цифрових пристроїв

    • Конспект уроку
    • Презентація
    • Додатковий матеріал 

     Урок №55-56

    Цифрові пристрої. Наслідки надмірного використання цифрових пристроїв

    • Конспект уроку
    • Презентація
    • Додатковий матеріал 

    Немає коментарів:

    Дописати коментар

    Проєкт "Бджоли"

     22 вересня у Бердичівському міському ліцеї N 15 відзначали день БДЖОЛИ. Від 60 до 90% їжі, люди отримують завдяки комахам-запилювачам, і пе...

    Популярні публікації